UNDERBARA ÄLSKADE...

underbara älskade ungar, va fantastiska ni är!!

Jag är så full av beundran, så obeskrivligt stolt över er, ni är så otroligt fina!!

Hos er finns ingen egoism, ingen avundsjuka, massor av ödmjukhet, ni gör mig till en bättre människa, helt helt helt otroligt!!

Att se er finnas för varandra, va så hjälpsamma mot er lillebror å jaa givetvis mot andra med, att se er frivilligt hjälpa, stötta och engagera er gör mig så stolt!!

Skulle kunna skriva en hel roman om er..

Min kärlek till er och min stolthet är gränslös!!

Jag älskar er!!

Puss /mamma


Kommentarer
Postat av: Inredningsfrun

Hej söta du!



Jag villa bara titta in till dig och säga att du gjorde min dag med din kommentar du skrev häromdagen. När jag läst klart den tänkte jag bara "Japp. Nu vänder vi blad och tar nya friska tag. Glömmer allt som bara tar av min energi coh hittar sådant som ger mig energi istället". And so I did.



Så tack kära du för dina små ord. Ordets kraft är alltför underskattat.



KRAM du fina



// Inredningsfrun


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0