NYHETER!!

Har haft jätte mycket att delge er egentligen, men lusten att blogga va som bortblåst..konstig känsla för jag brukar ju alltid ha lust, men nee har inte haft det.

Klart att det varit fullt upp också med Luddes skolstart å allt, kan summera det ganska kortfattat.

HAN VILL INTE GÅ I SKOLAN

Jobbigt eftersom han just börjat 1:a klass och många år i skolbänken väntar, fast jag har ju redan facit i min hand.  Ska det fungera måste skolan agera på ett annat sätt och erbjuda mer resurser till honom. Men som alla vet så är budgeten stram så det räcker ju inte till, känns som jag skiter ganska stenhårt i det, så här gäller det att strida med näbbar och klor eller rättare sagt dra fram det tunga artilleriet.

En rolig nyhet däremot är att Älva är dräktig och väntar valpar om 2 veckor cirkus, underbart och nervöst samtidigt. Håll tummarna att allt går bra.

Vad har vi mer gjort då??

Jaa vi har målat staketet, grejat med hönsen, fixat med en massa grejer ute..ska visa er snart för nu har jag ÄNTLIGEN hittat laddaren till kameran som har varit på rymmen. Börjat fixa med olika projekt inne och hmm jaaa det är lite av varje..

Just nu i det allra närmaste håller vi på att packa på salongen, stambyte börjar på måndag och ska hålla på 3 veckor framåt så det kommer va lite rörigt där...

Å så har ju lilla Bianca kommit, äntligen. Allt gick bra så både mor och dotter mår förträffligt!

Grattis till fina dottern!!

Bebisgos med Lavina har vi också haft såklart, mycket bebbar omkring oss nu!!

Har planer på att starta en annan blogg eller en till möjligtvis, kan ni gissa vad den ska handla om??

Hahahahaha

kan det va heminredning/trädgård??

högst troligt va..

Ja det tåls att fundera på....

Kommentarer
Postat av: Gizela

spännande med valpisar....en OTTA en OTTA vill vi se,hehehehe.Japp kämpa m näbbar o klor.Var dendära jobbiga jävla morsan som de hatar...de kan hjälpa massor för då gör de allt för(Ludde)att slippa dig,hehehe Ja hit hem e det ingen ide att de ringer för det blir avhyvling i minst 20min ifrån mig som avslutas med ett ADJÖ!!! stå på dig.kramen

2011-09-09 @ 08:00:44
URL: http://www.heqathes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0