Mycket att säga....

Har egentligen massor att säga nu, men eftersom jag har ett berg likt mount everest av svamp att rensa så får ni nöja er med lite underrubriker:

Luddes cykel, stulen...men efter en intensiv jakt av en fullständigt rasande mamma så står den åter där den ska...

Möte med en mycket speciell man......

Nya dogs... hur det nu kunde komma sig...

och på tisdag är det dags för ett avgörande möte med skolan..

jaa mina vänner som ni förstår har jag en del historier att delge er, men ni får nöja er med detta så länge.


Kan bjuda er på lite bilder iallafall som plåster på såren=)



detta är den ena nya hunden i familjen...

å detta



är den andra

Underbara vackra chihuahua!!









å så söta lilla LILLY







å här va köksfönstret, hahahahaha goo blanding va??

Hoppas ni haft en super helg mina finingar!!

All kärlek J

nu åter till svampen


Kommentarer
Postat av: Gizela

så fina vovvisarna e.Hur gamla e de nya? man vill bara pussa o pussa på de...hihihi

2011-09-28 @ 09:55:54
URL: http://www.heqathes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0