.... min söndag..

förutom att jag varit vilse i skogen och hittat massa kantareller så har denna varma söndag spenderats mestadels ute..

har målat tredje sidan på förrådet, snart klart alltså=), mannen har klippt vår "enorma" gräsmatta igen, fixat och trixat lite ute och njutit av en skön avslappnande dag..vi har det ärligt talat så oförskämt bra nu när vi inte har så fruktansvärt många måsten längre, vi har det helt lagom nu så jädrans lagom av allt, helt perfekt är det och vi har så mycket kvalitetstid. 

laddat batterierna idag för att va beredd på ytterligare en vecka som vi ska kämpa för att få Ludde att trivas och må bra i skolan, tack för att helger finns=)

Tack underbara familjen för denna härliga helg, ni är så bäst!!!



bilder från trädgården tagna av Kajza fotografen Andersson
















Natti natti och tack adjö för idag


All kärlek från mig till er!!


Kommentarer
Postat av: Kajza ! :D

Hej mamma <3 Kul att du la in mina tagna bilder med din bästa kamera på din blogg ! :D Jag vill bli en STOLT fotograf ! :D

2011-09-22 @ 23:08:25
URL: http://kajzastyle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0