Medvind...

Att ha medvind är underbart, helgen har varit så härlig!!

Ludde har mått bra, Älva och valpen mår bra och det märks inte att hon blivit mamma för första gången, cool, glad å trygg som alltid. Min kärlek och jag va i skogen några timmar igår, vi har myst, ätit god mat och haft det hur skönt som helst. Sämre kan man ha det ellerhur??

Jag är så otroligt tacksam för min fina familj och allt underbart dom ger mig varje dag...

Nu har man fått batterierna fulladdade igen och det behövs för imorgon är det ju dags för Ludde och skolan igen. MEEn det är bara måndag å tisdag för sen är det lovdagar resten av veckan, hur gutt är inte det på en skala så säg??

Lite kladdande med min vita färg har det ju också blivit, så nu är halva tv-rummet uppe klart.

Det rummet är ju det som gud glömde och jag har inte tillbringat många minuter där, men nu ska det bli ordning där också är det tänkt. Så jag ska visa er före och efter bild på det rummet sen när det är klart....
Usch jag har verkligen avskytt dom vidriga tapeterna och nu har vi ju bott i vårt hus sen i januari så det är ju på tiden eller va säger ni??

Ååå jag måste bara säga vilken brutalt god middag vi åt idag me...

Köpte billig hel fryst lax på Ica, ja urtagen va den såklart.. kryddade med salt, citron och lite annat smått å gott, skjuts in i ugnen, potatis å romsås till, sallad med givetvis;) Asså maj gadddd va gott det va. Super billigt och svingott, hahahahaha perfekt kombo!!
Jag tar tacksamt emot middagstips för ibland får man gnugga geniknölarna ganska hårt för att komma påvad som ska stå på menyn.

Har ni haft den helg ni önskade?
Det hoppas jag verkligen, all kärlek och värme till er min fina läsare!!

En mysig söndagskväll som denna bjuder jag på bilder från vår omgivning här tagna av fotografen Kajza i familjen!!









Å så en bild på den stolta mamman




Kommentarer
Postat av: Gizela

herreee guuud så liten prick....

2011-09-20 @ 12:26:16
URL: http://www.heqathes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0