Skola och trädgårdsfix... good n bad!!

The good or the bad news first??

Vi börjar med det braiga och positiva..

Vi har lyckats få Ludde till skolan måndag och tisdag...
Läraren är mycket bra och anstränger sig för att lära och förstå sig på Ludde..
Vi har fixat lite ute i trädgården och det blir mysigt och fint..

Härligt härligt

De negativa med då da!

Ludde har det lite jobbigt med skolan å allt det, jag är ytterst tveksam till att detta ska fungera, hoppas verkligen jag har fel.
Skolan har än så länge inte levt upp till det som är överenskommet. Läraren är mycket bra men hon kan ju inte klona sig..


hur som helst kastar vi ju såklart inte in handduken utan vi kämpar på med Ludde å skolan...


__________________________

Avslutade kvällen med lite fix inne, jag började måla mitt senaste loppisfynd, en tallrikshylla som kommer bli jätte fin, kul kul. Kroppen är på väg ut i en liten strejk så jag kommer ta det ganska lugnt närmsta dagarna så mig gör det inget om det regnar lite, hehehehe då kan man va inne å mysa med hur gott samvete som helst.. visst e det bra;)
Har lite bakplaner är rysligt sugen på dumlekakor med noblesse, får nog bli såna i veckan.. kanske ska skämma bort mina besökare på salongen med en smarrig kaka, hmm ja det kanske vore nåt.

Nu ska jag kolla tv innan loppelådan väntar så vi hörs väl imorn eller??

natti natti mina fina// all värme från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0